sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

Doris ja puhdas turkki.

Hyvää huomenta sunnuntai ja toinen päivä...

 Doris:

"Aamulla Eeva pomppas ylös taas seitsemältä ja heti piti lähteä ulos. Ulkona oli kamalan kylmä. Tein kuiteski kakat ja pissat ja Eeva oli niistä tosi iloinen. Se kehui mua moneen kertaan. On mä aika hyvä. Mulla on vatsa vähän löysällä, kait se siitä kuiteski paranee. Eeva antaa jogurttia ja mä tykkään syödä sitä. Muuten lenkki meni hyvin, tultiin aika pian takaisin, kun mulla paleli tassut.

Iltapäivällä tuli Juulia, joka kouluttaa mua hihnassa kävelemään. Juulia on Eevan kamun tytär, sen Riikan joka oli meillä kuskina lauantaiyönä. Mulla on siis ihka oma personaltraining. Juulia nyki mua koko ajan ja mä aloin hiffata, ettei saa vetää. Nyt kun oltiin vielä Eevan kanssa lenkillä, tein kakat ulos ja vedin enää vain vähän. Juulia tulee vielä joku päivä mua uudestaan kouluttaan. Juulia ihastui muhun ja määkin tykkään Juuliasta.

Meillä on mennyt Eevan kanssa tosi hyvin. Se on ihan hyvä tyyppi, kun se ei stressaa enää tuon ulosmenon kanssa. Se on aika nopee oppimaan, niin kuin minäkin. Eeva sanoi, että siitä tuntuu, kuin mä olisin asunut täällä vaikka kuinka kauan. Mä oon tosi onnellinen, kun mulla on oma koti ja onhan täällä tilaa enemmän kuin siellä Bukarestin tarhan häkissä. Mä en haukkunut eilen ollenkaan, mutta tänään kun tuo naapuri tuli partsille tupakalle, mä rupesin haukkuun. Eeva tuli sanoon, että kiitos, kiitos, mä huomasin ton, nyt sitten riittää. Sama juttu kun toistui vielä parikertaa, Eeva tuli aina siihen sössöttään. Mä tuumasin, että no olkoon sitten, jätän haukut väliin.

Eeva on ihan puhki jo nyt, kun ollaan neljä kertaa oltu lenkillä. Nyt me mennään nukkumaan.Mulla oli oikein kiva päivä tänään".

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti